FRUKOSTKLUBBEN hos El-Bro Teknik

ack till El-Bro Teknik och Krister Augustsson med kollegor för ett mycket uppskattat värdskap när Boxholms Företagsförening arrangerade ännu en träff i Frukostklubben.

Tack till El-Bro Teknik och Krister Augustsson med kollegor för ett mycket uppskattat värdskap när Boxholms Företagsförening arrangerade ännu en träff i Frukostklubben.

Under morgonen fick vi ta del av företagets spännande utveckling och höra berättelser från projekt runt om i landet. Efteråt följde en uppskattad rundvandring där deltagarna fick se verksamheten på nära håll.

Frukostklubben startades av Boxholms Företagsförening hösten 2025 och har sedan dess samlat företagare, politiker och tjänstepersoner vid sju tillfällen. Syftet är enkelt: att skapa möten, bygga relationer och sätta näringslivsfrågorna högt på agendan.

Det är glädjande att se det stora engagemang som finns kring företagande och utveckling i Boxholm. Tillsammans fortsätter vi att skapa mötesplatser där idéer, erfarenheter och framtidsfrågor får ta plats.

Nästa aktivitet är redan inplanerad. Den 16 juni byter vi morgonkaffet mot en sommarkväll vid Sommen när Boxholms Företagsförening bjuder in till AW hos Sommenfisk. Då kliver vi på bussen för gemensam färd till Malexander där det väntar god mat, trevligt umgänge och nya möjligheter att knyta kontakter inför sommaren.

Mer information och inbjudan kommer inom kort.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *